Thursday, October 7, 2010

Minggu 11 : Jurnal refleksi

salam kepada semua..

sekarang sudah masuk ke minggu 11 kuliah kita. cepat betul masa berlalu. pada kuliah pada minggu ini, diteruskan dengan perbentangan wayang kulit. sebelum perbentangan dimulakan, kami dipersembahkan dengan persembahan wayang kulit. untuk pengetahuan semua, ini merupakan pertama kali saya melihat wayang kulit secara live. walaupun,saya tinggal di kelantan, tp sya tidak pernah lihat atau menonton persembahan wayang kulit ini. ini lah keistimewaan kursus smp2252. jika sebelum ini saya telah didedahkan dengan pelajaran ini, tp pada minggu ini lain sedikit kerana ada persembahan live..

sepanjang kuliah tentang wayang kulit ini, saya amat terhibur dan menarik sekali. saya telah menumpukan sepenuh perhatian untuk perbentangan pada hari ini. tahniaah kepada kumpulan perbentangan. usaha anda amat berbaloi.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Pelajar Kump.A

Blog Pelajar Kump.B

Blog Pelajar Kump.C

SMP2252 FARAH Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template