Thursday, September 30, 2010

Minggu 10 : Jurnal refleksi

salam kepada semua dan selamat sejahtera.

Kuliah pada hari ini ialah pembentangan tajuk nobat dan okestra muzik cina. pada minggu ini kump saya membentangkan tentang nobat. alhamdulilah,selesai sudah tugasan yg diberikan. pembentangan pada hari ini amat menarik kerana kump bancha membentangkan tentang muzik okestra cina. banyak video yg dipertontonkan dan video ini adalah video bermain alat muzik cina. walaubagaimana pun,masa mencemburui kami,jadi, untk maklmt lanjt, saya melayari blog mereka. banyak alat muzik cina yg saya tidak tahu dan jarang melihatnya,tp kump bancha berjaya menambat hati kami dengan memperkenalkan alat-alat muzik ini dengan baik dan metontonkan video yg bagus.

Banyak input baru yg saya dapat sepanjang perbentangan muzik okestra cina ini,contohnya alat2 muzik yg didgunakan. perbentangan pada hari ini berjalan lancar dan baik dari segi penyampaian maklumat. syabas kepada kump permbentangan kerana berjaya menyelesaikan tugas yg diberikan dengan baik sekali.

1 comments:

SMP2252 ASHARI on September 30, 2010 at 7:56 PM said...

Betul farah. saya pun sebelum ini jarang didedahkan alat2 muzik cina ini. syabas kump pembentangan pada kuliah kali ini.

Post a Comment

 

Blog Pelajar Kump.A

Blog Pelajar Kump.B

Blog Pelajar Kump.C

SMP2252 FARAH Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template